Дигиталниот маркетинг е свет што постојано се менува, можеби маркетинг принципите остануваат исти, но дигиталните вештини и алатки продолжуваат да се развиваат со огромна брзина. Маркетинг вештините се индивидуални компетенции и способности, кои им помагаат на маркетерите да успеат во својата улога. Но, доколку сакате успешна кариера во дигиталниот маркетинг, ова се основните пет вештини што треба да ги знае секој маркетер.

Комуникациски вештини

Во дигиталниот маркетинг, комуникацијата има огромно влијание врз започнувањето кампањи, наоѓањето потенцијални корисници како и зголемувањето на продажбата. Секој маркетер треба да има способност да гледа на работите од поинаква перспектива, да може да комуницира со идеи на начин што публиката ќе го разбере и ќе воспостави доверба со помош на влијателна порака.

Технички вештини

Дигиталниот маркетинг бара одредена количина техничка експертиза и искуство. Маркетерите користат специјализиран софтвер, алатки и опрема за дизајнирање, производство и дистрибуција на маркетинг материјали. Секој маркетер треба да има барем основно знаење за тоа како функционира технологијата во нивниот оддел и како се користи. Техничките вештини вклучуваат:

  • Оптимизирање на содржината за пребарувачи користејќи клучни зборови
  • Пишување и испраќање масовни пораки и комуникации
  • Креирање и уредување табели и дигитални распореди
  • Оценување и уредување веб-страници и профили на социјалните медиуми

Организациски вештини

Организациските вештини се корисни за секој што управува со повеќе задачи или проекти во исто време. Маркетерите често мора да донесат одлуки во врска со повеќе задачи, од кои сите може да бидат во различни фази на развој. Организациските вештини им помагаат да креираат и да спроведуваат остварливи рокови, како и можност да се придржуваат до комплицираните распореди. Исто така, организирањето на работното место им овозможува на маркетерите да го намалат стресот и ефикасно да ги извршуваат своите должности.

Креативност

Дигиталниот маркетинг е можеби една од најкреативните професии. Маркетерите треба да бидат способни да развијат уникатни и интересни начини за продажба на производи и промовирање на брендот. Ова ја вклучува способноста да се дојде до оригинални идеи и да се иновираат со цел да станат реалност. За да бидат успешни во индустријата, маркетерите мора да бидат способни да го привлечат и да го задржат вниманието на својата публика.

Управување со социјалните медиуми

Социјалните медиуми се покажаа како еден од најефикасните простори за дигитален маркетинг во последниве години. Социјалните медиуми се место каде што може најлесно да се допре до целната публика. Ефикасно користење на социјалните медиуми е повеќе од само редовно следење и објавување, тоа вклучува напредно запознавање со внатрешните алатки на секоја платформа.