Проширете го вашето знаење во областа на маркетингот на повисоко ниво и станете лидер во дигиталниот маркетинг управуван од податоци. Со секојдневен напредок и брзо менување на светот на дигиталниот маркетинг, имате можност да го комбинирате истражувањето со напредно размислување преку вашата креативност.
Дознајте за некои од различните стратегии и техники за дигитален маркетинг што се неопходни во секој бизнис.
Дигиталниот маркетинг може да биде клучна алатка за развој на еден бизнис. На овој курс ќе научите што е дигитален маркетинг, зошто е важен и ќе ги разберете стратегиите за дигитален маркетинг, како и разликата помеѓу традиционалниот и дигиталниот маркетинг. Ќе разговараме за важноста на балансирањето и интегрирањето различни стратегии за дигитален маркетинг и на кој начин компаниите ги таргетираат клиентите.
Курсот за дигитален маркетинг ќе ви овозможи да се стекнете со квалификации и дигитални вештини за започнување менаџерска кариера во областа на дигиталните комуникации.
Програма
Ден 1
Intro
- Basics of Digital Marketing
- Lead Generation
- Content Marketing
Ден 2
Social Media & Email
- Facebook and Instagram, Meta Business Manager
- Other Social Media and their importance
- Email Campaigns
Ден 3
SEO
- Site Building, SEO Audit, Keyword Analysis
- Google Analytics & Google Search Console
- Tracking Results & Optimization
Ден 4
Google Ads
- Basics of Google Ads, Search and Display advertising
- Writing and Optimizing Ads
- Tracking Results & Optimization
Ден 5
WordPress
- Launching of a website
- SEO Implementation
- How to optimize the website
Ден 6
Results
- How to track results and improve
- Important details
- Case studies
Што добивате
-
-
Интегрирана стратегија за маркетинг и вештини за нејзино развивање.
-
Увид во методите за истражување на пазарот и анализа на конкурентите, како и способност за градење силен идентитет на брендот.
-
Разбирање на традиционалните и дигиталните маркетиншки авении и знаење за тоа на кој начин да се оптимизира содржината за различни онлајн платформи.
-
Алатки за мерење на ефективноста на различните тактики за маркетинг.
Предавачи: Наташа Ставревска и Дарко Каранфилов
